Re: Problem z DNSem

2010/2/25  <tfrydryk@dominosolutions.pl>:

> Wiem, że to nie do końca ta grupa, ale tą śledzę i wiem, że jest duża szansa
> na kompetentną odpowiedź.
> Mam problem z DNSem. A przynajmniej tak mi się wydaje.
> Próbuję uruchomić DNS Blacklist na serwerze mailowym (Lotus Domino).

Jesli dobrze zrozumialem - postawiles DNS i wpisujesz tam Hosty ktore
chcesz blokowac.

> Problem polega na tym, że próba sprawdzenia jakiegokolwiek adresu zawsze
> daje odpowiedź pozytywną. Dla nieistniejących adresów zawsze zwracane jest
> IP dostawcy rejestrującego moją domenę.

Dla Hosta, ktory nie ma byc blokowany, nie powinno byc odpowiedzi?

> Czy ktoś może podpowiedzieć co z tym zrobić? Gdzie szukać?

Jesli moje zalozenia sie zgadzaja, to Twoim rozwiazaniem jest
"recursion no;" (jesli Twoj DNS jest tylko do Blacklisty uzywana).

Pozdrawiam

Wojtek