Re: Zmiana hardware'u

On Tue, Mar 16, 2010 at 04:27:26PM +0100, Michał Łętowski wrote:
> http://www.milet.com.pl/kody.png

Faktycznie, coś chyba dokleja jakieś śmieci przed odpowiedzią HTTP.
I co ciekawe to coś zawiera własne nagłówki HTTP, bo inaczej Firefox nie
zinterpretowałby chyba odpowiedzi jako HTML.

> Przy czym kiedy piszę "z mojej strony", to mam na myśli:
> - z komputera podłączonego po Ethernecie
> - z laptopa podłączonego przez Wi-Fi.
> - z samego serwera przez adres domenowy (bo przez http://localhost
> już jest ok).

> Sieć lokalna realizowana jest przez router-modem-accesspoint Linksysa,
> do którego podłączony jest serwer, jeden komputer stacjonarny przewodowo
> i jeden laptop bezprzewodowo. Konfiguracja Linksysa nie była zmieniana od lat,
> zresztą jak już wspomniałem inne usługi działają bezproblemowo.
>
> Więc co to może być za cholerstwo?

Spróbuj "wget -S" - może w nagłówkach lub źródle strony będą jakieś
wskazówki. Ewentualnie wiresharkiem popatrz. Jeśli bym miał strzelać, to
Twój Linksys ma jakieś proxy HTTP które się zbuntowało, albo apache ma
jakieś magiczny moduł który nie bardzo działa.

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216