Re: Zmiana hardware'u

Dnia wtorek 16 marzec 2010, Michał Łętowski napisał:
> [...]

To wygląda tak jakby "coś' zostało doklejone przed nagłówkiem http.
Tylko pytanie skąd to "coś"? Strona jest statyczna czy zawiera jakieś skrypty
php ? Ewentualnie szukaj w konfiguracji Apacha dla LAN może tam coś jest nie
tak. Wygląda to tak jakby przeglądarka nawiązała połączenie z serwerem
później dostała jakieś śmieci i dopiero nastąpiła transmisja poprawnych
nagłówków http.

Sebastian Domanski         Klucz PGP można wyszukać i pobrać z
http://stinkfoot.org:11371/