Re: Zmiana hardware'u

----- Original Message ----- From: "Damian Lesiuk" <lesiuk@gmail.com>
To: "Michał Łętowski" <milet@plusnet.pl>
Sent: Monday, March 15, 2010 7:59 PM
Subject: Re: Zmiana hardware'u

Jakie przekłamania?

Ja niczego nie widzę.

Rzeczywiście, kiedy obejrzałem dziś stronę z zewnątrz (spoza LAN-u)
to wygląda ona ok. Natomiast z mojej strony (z LAN-u) wygląda tak:
http://www.milet.com.pl/kody.png

Przy czym kiedy piszę "z mojej strony", to mam na myśli:
- z komputera podłączonego po Ethernecie
- z laptopa podłączonego przez Wi-Fi.
- z samego serwera przez adres domenowy (bo przez http://localhost
już jest ok).

Sieć lokalna realizowana jest przez router-modem-accesspoint Linksysa,
do którego podłączony jest serwer, jeden komputer stacjonarny przewodowo
i jeden laptop bezprzewodowo. Konfiguracja Linksysa nie była zmieniana od lat,
zresztą jak już wspomniałem inne usługi działają bezproblemowo.

Więc co to może być za cholerstwo?

Michał Łętowski