Re: [OT] SFI 2010.

Krzysztof Zubik pisze:

> Witam.
> Za niecaly miesiac bedzie w Krakowie Studencki Festiwal Informatykow-2010
> Jego termin. od 11 do 13 marca t.j. od czwartku do soboty.
> Miejsce jak poprzednio Hala Sportowa Akademii Ekonomicznej w
>         Krakowie ul. Rakowicka 27.
> Witryna pod http://www.sfi.org.pl
>
> Jednak tu bedac przyjezdnym trzeba bedzie samemu zapewnic sobie
> nocleg i wyztwienie. Poza proponowanymi na stronie spotkania
> tanie noclegi i ich rezerwacja pod http://www.taniehostele.pl
>
> Propozycja podrozy z Gdanska.
>
> Wyjazd. 10 marca. Sroda.

Witam.
Tu dosc znaczne zmiany. Poiprzednio podane pociagi na wyjazd juz nie
istnieja.
Oto nowe.
Gdansk-Glowny godz. 7 : 55 -- Krakow-Glowny 15 : 33
Expres Inter City EIC 5302 ( Ja w wag. 8 miejsce 25.)
Nowosc na PKP. Rezerwujac wcczesniej o ile zdazy sie
mozna kupic Superbilet w cenie 50 zl wiec taniej niz w TLK.
Po wyczerpaniu sie puli niestety normalna cena EIC kl. 2 ., az 129 zl.
Inne polaczenia.
EIC Gdansk -- Krakow.
       6 : 11    --   13 : 52
       7 : 55    --   15 : 33
       9 :  55   --   17 : 48
       13 : 55  --   21 : 24
TLK nocny Gdansk -- Krakow.
                   21 : 05  -- 10 : 00

> [...]
> przystanku Dworzec Glowny Wschod do przystanku Miasteczko Studenckie AGH
> przy ul. Nawojki.
>
> Z Miasteczka Studenckiego do Akademii Ekonomicznej. autobusem 501
> kier. Kombinat z przystanku Miasteczko Studenckie AGH do przystanku
> Uniwersytet Ekonomiczny. Wieczorem na powrot ten sam autobus kier.
> Mydlniki.
>
> Jezeli ktos woli przyjechac do Krakowa dopiero w czwartek
> z Dworca PKP dojechac tramwajem 2 kier. cmentarz Rakowicki. 2
> przystanki i wysiasc na przystanku Uniwersytet Ekonomiczny.

Dodatkowa mozliwosc.
Krakow-Glowny godz. 16 : 14 -- Gdansk-Glowny godz. 0 :  25
Pytanie -  czy, to nie zbyt wczesny pociag. Na razie agenda podaje
koniec wykladow
ok. godz. 13 : 30. Czy nie bedzie zmian? Co i jak bedzie z warsztatami i
panelami dyskusyjnymi?
> Krakow-Glowny godz. 23 : 20 -- Gdansk-Glowny godz. 9 :  50
> Tanie Linie Kolejowe TLK 35202 (rel. Zakopane -- Gdynia.)
>

> Krakow-Glowny godz. 23 : 20 -- Gdansk-Glowny godz.  10 : 34
> Tanie Linie Kolejowe TLK 35504 (rel. Krakow -- Gdynia.)

Gdzie  bede  wyjezdzajac podalem powyzej. Na powrot jescze nie wybralem
pociagu.

Kto mialby ochote
mnie towarzyszc w byciu pielgrzymem Open Source.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243