Re: Debian i korporacyjna siec wifi

1. Tak
2. Chyba nie

Napisałem już że ja bym to rozwiązał inaczej, tzn, utworzyłbym skrypt
w PHP który pobierał by z bazy dane userów i generował na tej
podstawie skrypt firewalla, który byłby automatycznie wykonywane
powiedzmy o 3:30 AM, z crona, ale to nie jest dobre rozwiązanie na
godziny, ani dla obsługi, bo trzeba by było spisywać adres MAC każdego
kompa. To rozwiązanie nadaje się bardziej dla sieci osiedlowej.
Właśnie zacząłem pisać panel administracyjny dla takich sieci, coś na
wzór LMSa.

P.S. Nie pomyślałem o tym rozwiązaniu z MT, ono będzie chyba najlepsze.

Aleksander Kurczyk