Re: Brak sieciówek

2010/1/26 Piotr Dziędziel <piotr.dziedziel@comarch.pl>

Witam,

Miałem wirtualną maszynę z Debianem postawioną na VMWare ESX, zmuszony byłem ją przenieść na inny serwer VMware z powodu braku miejsca. Po przeniesieniu maszyny na drugi serwer VMWare ESXi uruchomieniu okazało się, że zniknęła mi karta sieciowa z systemu Debian. Komenda ifconfig wypisuje tylko loopback. Komenda lspci wyświetla spis urządzeń, wśród których widnieje sieciówka, ale w systemie jej nie widzę. Co mogło się stać i jak to można naprawić ?

Pewnie zaktualizowałeś kernel, i na nowym nie masz zbudowanego modułu vmxnet. Jeśli to jest 64bit, to powinien być e1000, ale ten by się załadował automagicznie.

Przebuduj tolsy vmware.

--
Woju
VCP #23655

Sent from Warsaw, MZ, Poland
Jonathan Swift  - "May you live every day of your life."