[OT]Unix. Open Solaris w Szczecinie.

Krzysztof Zubik pisze:

> Witam.
> Tydzien temu bylem na bardzo ciekawym spotkanmiu
> dotyczacym Unixa, Open Solaris w Szczecinie. Pozniej
> o nim powiem wiecej. Beda tez moje zdjecia oraz nagrania video.
> Przed chwilka odnalazlem ciekawe artykuly podcast na temat tej konferencji. > One w dwoch witrynach. http://linuxnews.pl/fwioo-w-radia-szczecin-nagranie
> Tu zacytuje co podal Borys Musielak.
>
> ******************************************************************
>
> 2009, michuk

> [...]
Witam.
Ooch juz minal nieco ponad miesiac od tej impry.
Zapraszam do ogladania moich zdjec, oraz nagran video.

Zdjecia pod http://www.kzubik.cba.pl/unix-2009-1.html

Materialy konferencyjne, oraz moje nagrania video pod

Damian Wojsław - OpenSolaris - co to jest, jaki był początek, jaki jest stan obecnie, dokąd zmierza?
http://www.plosugconf.pl/files/OpenSolaris.pdf
http://www.kzubik.vemail.pl/Unix2009/open-solaris.avi   756M

Piotr Jasiukajtis - Technologie OpenSolaris w Allegro.
http://www.kzubik.vemail.pl/Unix2009/allegro.avi

Rafał Malujda - Oprogramowanie OpenSource w małych i średnich firmach - aspekty prawne

http://www.plosugconf.pl/files/OPROGRAMOWANIE%20OPEN%20SOURCE%20W%20MA%C5%81YCH%20I%20%C5%9AREDNICH%20FIRMACH.pdf
http://www.kzubik.vemail.pl/Unix2009/opensource.avi   590M

Tomasz Woźniak - Czego możemy spodziewać się po Sambie 4?
http://www.kzubik.vemail.pl/Unix2009/samba.avi   1.2G

Damian Wojsław - RBAC w OpenSolaris.
http://www.plosugconf.pl/files/rbac.pdf
http://www.kzubik.vemail.pl/Unix2009/open-rbac.avi   419M

Damian Wojsław - Krótki kurs administracji OpenSolarisem.
http://www.plosugconf.pl/files/opensolaris-administracja.pdf
http://www.kzubik.vemail.pl/Unix2009/kurs-administracji.avi   1.1G

Marcin Weksznejder - Strefy. Lekka wirtualizacja w OpenSolaris.
http://www.plosugconf.pl/files/strefy.pdf
http://www.kzubik.vemail.pl/Unix2009/strefy.avi   726M

Robert Partyka - Firefox jakiego nie znacie.
*.zip http://www.plosugconf.pl/files/lisek-html.zip
http://www.kzubik.vemail.pl/Unix2009/mozilla1.avi   215M
http://www.kzubik.vemail.pl/Unix2009/mozilla2.avi   643M

Sebastian Szary - Jak zminiaturyzować swoją serwerownię? Wirtualizacja z wykorzystaniem technologii Xen.
http://www.kzubik.vemail.pl/Unix2009/wirtualizacja.avi   795M

Piotr Wejman - Koha - profesjonalny system biblioteczny open-source.
http://www.plosugconf.pl/files/Koha-%20prezentacja.pdf
http://www.kzubik.vemail.pl/Unix2009/koha.avi   1.2G

Robert Partyka - Słonie w akcji.
http://www.plosugconf.pl/files/slonie-w-akcji.pdf
http://www.kzubik.vemail.pl/Unix2009/slonie.avi   926M

Zycze Milego Ogladania. :)

Kto ma ochote wybrac sie na Zimowisko Linuxowe TLUG-u w Pucku.
Ono bedzie od 15 do 17 I t.j. od piatku do niedzieli. Jeszcze sa wolne miejsca.
O nim wiecej pod http://zimowisko.linux.gda.pl
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243