Re: próba instalacji debiana kończy się błędem

On Thu, Oct 29, 2009 at 09:55:45AM +0000, Andrzej Kosmala wrote:

> Oto kompilacja poprzednich postów. Niestety nie powtórzę tego bo system już
> zaczyna działać i dopiero będę tworzył matryce od nowa a to dla mnie trudna
> robota.

FYI zgłosiłem to w końcu jako błąd #562051, odpowiedź Fransa Popa (w 30
minut po wysłaniu) była mniej więcej taka:

  Najlepiej byłoby, gdyby mógł powtórzyć tą sytuację z dodanym 'set -x'
  w /lib/partman/lib/base.sh i wysłać (skompresowany!) wyprodukowany w
  czasie działania partmana plik syslog.

Może następna osoba z takim problemem natknie się na ten post i się o to
pokusi.

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216