Postfix - niepoprawna domena w nagłówkach wiadomości

Witam,
mam skonfigurowanego postfixa dla myhostname = domena.pl. W nagłówkach wiadomości mam coś takiego:

from domena.pl ([127.0.0.1]) by localhost (nsjakistam.ovh.net [127.0.0.1]) (amavisd-new, port 10024) with ESMTP...

na serwerze mam wiele domen i przy wysyłaniu maili z innej niż ta w myhostname zamiast pojawiać się poprawna czyli np domena2.pl pojawia
mi się ciągle domena.pl.

Jak mogę skonfigurować postfixa, aby w nagłówki wstawiał domenę z której faktycznie jest wysyłany mail?

Paweł Chyl
pawel.chyl@gmail.com
http://www.vcreation.pl