Re: LG Flatron L1732S ustawienie odświeżania: Out Of Range.

Witaj Rafał,

O ile mi dobrze wiadomo większość monitorów LCD obsługuje 59-60Hz,
przynajmniej te które ja ostatnio obsługiwałem. Co prawda było to po
złączu DVI. Ale to nie jest istotne.
Pokombinuj z ustawieniami:
HorizSync       30 - 83
VertRefresh     56 - 75

Spróbuj podstawić -60 w jednym albo w drugiej opcji.

W Twoim liście datowanym 18 listopada 2009 (14:07:49) można przeczytać:

--
Pozdrowienia,