Re: odwieczny proble z ati :)

W dniu 11 listopada 2009 23:26 użytkownik Marcin Iwiński
<marcin.iwinski@gmail.com> napisał:
> Swego czasu (ze dwa lub trzy lata temu) mialem podobna sytuacje z X1400 w
> thinkpadzie. Nie wiem czy w Twoim przypadku to ten sam porblem (objawy sie
> zgadzaja, ale troche jednak wody w wisle uplynelo od tamtego czasu :)  ) ale
> u mnie okazalo sie, ze mieszal atieventsd i pomoglo wylaczenie demona

Moje X1400 tez siedzi w thinkpadzie t60 , szczerze mowiac to na
poczatku z debianem mialem wlasnie ten problem, ale nowsze jadro
zalatwilo sprawe, ale odkad mam kubuntu na laptopie to szczerze mowiac
nie mam juz podobnych problemow.

pozdr

--
Wojciech Ziniewicz