Re: odwieczny proble z ati :)

W dniu 11 listopada 2009 10:19 użytkownik Robert Rakowski
<robert@dream.net.pl> napisał:
> Witam
[...]
Od zawsze istniejacy (rowniez u mnie ) problem z ati został calkowicie
rozwiazany w jadrze 2.6.31
http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=NzMzMA

z grubsza wyglada to tak ze teraz wiekszosc oblsugi karty i direct
renderingu siedzi w kernelu .

Dla mnie oznacza to dwie rzeczy - przyspieszenie sprzetowe juz w
momencie pojawienia sie splaszskrina czego poprzednio nie mialem
(mowie tutaj akurat o ubuntu), oraz totalny brak problemów takich jak
jakieś artefakty, przycinki przy duzych efektach Xglowych  itd .

wiem ze to polsrodek , ale od kernela 2.6.31 , obsluga kart ATI wydaje
sie byc juz OK  .

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html