Re: Problem z nazwami w LAN

Krzysztofie, dzięki!!
pozdr. TooMeeK z Jesieni 2k9

Krzysztof Zubik pisze:
"Paweł Lalewicz || i-pawelek@tlen. pl ||" napisał.
> Witam wszystkich,
> Mam pewien problem w sieci LAN.
> Mam maszynki z windows widzące sie w sieci dzięki serwerowi wins
> uruchomionym na sambie.
> Od kilku dni widzę wszystkie maszyny w otoczeniu sieciowym mogę na nie
> wejść bez problemu. Ale po pewnym czasie nie odpowiadają na pingi po
> nazwie.
> tzn. jeżeli wpisze nazwę w uruchom \\komputerek1\ widzi do dostaje się
> do maszyny ale wpisując już ping komputerek1 maszyna nie odpowiada nie
> może znaleźć hosta.
> [...]
Witam.
Moze ma, to jakis zwiazek z Samba. O niej byla mowa na zeszlorocznej
Randce z Pingwinkiuem w Lodzi. O Sambie materialy pod
Samba - (Krzysztof Lichy) - OASIS OpenDocument
http://konferencje.thecamels.org/rendezvous/materialy/samba.odp

Microsoft PowerPoint
http://konferencje.thecamels.org/rendezvous/materialy/samba.ppt

OpenOffice.org
http://konferencje.thecamels.org/rendezvous/materialy/samba.sxi

Kilka miesiecy pozniej tu mielismy kolejne spotkanie Linuxboat i
na n im prezentacje Serwer SAMBA w środowiskach heterogenicznych
Ja takze poprowadzil Krzysztof Lichy. Materialy pod
http://linuxboat.pl/prezentacje/serwer-samba-w-srodowiskach-heterogenicznych.pdf

--
Pozdrawiam/Regards,
Tomasz Gołębiewski