Re: próba instalacji debiana kończy się błędem

Witam
Ja miałem problemy z instalacją różnych systemów jak miałem walniętą fabrycznie nową kość Kingston HyperX DDR2 1066 MHz.
Win7 zgłaszał mi
- a to uszkodzony dysk (zmieniłem RAID0 na RAID1 i się zainstalował ale nie chciał się odpalić)
- a to błąd CPU (Knoppix nie chciał wystartować)
- a to inne podobne symptopy..

Nie sprawdziłem podstawowej rzeczy jaką jest pamięć RAM. Memtest od razu zalał ekran czerwonymi komunikatami. Tak to jest jak się wierzy, że nowy sprzęt jest wolny od wad...

Wojciech Ziniewicz pisze:
W dniu 2 listopada 2009 10:15 użytkownik Andrzej Kosmala