Re: próba instalacji debiana kończy się błędem

Dnia pią, 30 paź 2009 o 10:20 GMT Marcin Owsiany <porridge@debian.org> napisał/a:
> Mam jeszcze parę pytań, może naiwnych, ale jak mówię dawno się tym nie
> bawiłem:

> Takie konfiguracje macierzy miałeś już przed instalacją, czy takie
> chciałeś osiągnąć w czasie instalacji? Czy instalator pokazywał te
Tak było przed instalacją i partycję /dev/md2 zamierzałem wykorzystać jako
root filesystem. Program partycjonujący wyświetlał wszystko prawidłowo a więc
matryce i wchodzące w ich skład dyski. Dopiero po zmianie oznaczenia dysków
z fd na 83 wyświetlał same matryce bez dysków.
> macierze na etapie partycjonowania? Czy na każdej macierzy
> miałeś/chciałeś zrobić po jednym systemie plików, czy dodatkowo
> podzielić je na partycje? (nie wiem czy w lennym tak się da, ale kiedyś
> słyszałem że w w jakiejś redhatopodobnej dystrybucji tak można).

> Tego fragment rozumiem tylko mniej więcej. Czy mógłbyś opisać krok po
> kroku co instalator pokazywał, a co Ty robiłeś, poczynając od wybrania
> "podział dysków na partycje" (czy jak to się tam nazywa) w main-menu?
zaznaczałem partykcję i wybierałem:
system plików ext3
formatować
zamontować jako /
potem coś o tym, że zakończono i ustawianie partycji i wracałem do menu
wyświetlające wszystkie dyski systemowe gdzie na dole było coś w stylu
zapisz zmiany i kontynuuj instalację.

> "natychmiast" to znaczy jeszcze przed zatwierdzeniem zmian?
Tak, przed zapisaniem zmian natychmiast po wybraniu następnej partycji.
> Czy przy instalacji po angielsku wygląd menu partycjonowania był taki
> sam jak przy polskim? Czy na przykład system pokazywał coś więcej?
Menu wyglądało zawsze tak samo.

Andrzje Kosmala