Re: próba instalacji debiana kończy się błędem

On Wed, Oct 28, 2009 at 07:32:31AM +0000, Andrzej Kosmala wrote:
> Poszło dopiero gdy na takim zestawie nie wybierałem instalacji w
> języku polskim (może po angielsku poszłoby i wcześniej). Ten błąd to chyba
> jakieś skojarzenie raida z językiem polskim.

Jeśli tak jest, to wypadałoby to zgłosić jako błąd w instalatorze.
Prawdę mówiąc ja zgubiłem się już na początku tego wątku. Może byłbyś w
stanie opisać cały proces dokładnie, zaczynając od konfiguracji dysków a
kończąc na tym w którym momencie instalator odmawiał współpracy?
Ja już dawno nie instalowałem Debiana na czymś innym niż czyste dyski,
więc nie bardzo się orientuję jak ten proces wygląda gdy jakieś partycje
już istnieją.

Jeśli tak będzie Ci łatwiej, to może napisz po polsku, a ja przetłumaczę
i wyślę gdzie trzeba.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216