Re: próba instalacji debiana kończy się błędem

> Jeśli tak, to napisałem na początku, że mogę poświęcić na razie tylko 1-2
> partycje bo na wszystkich mam wiele cennych danych a więc konieczny jest
> wybór ręczny. Niestety nie mogę wybrać nawet dwóch bo ......52%
> Jeśli błąd powoduje matryca /dev/md2 czy można ją jakoś wykluczyć z pracy
> instalatora?

miałem to samo, tyle że nie na raid, zresztą błąd był zgłaszany

Mnie pomogła instalacja w trybie experta, szczegółów nie pamiętam, wydaje mi
się jednak, że pomijałem jakiś krok (może zakładałem partycje i system plików
przed instalacją? - nie pamiętam, dawno to było)

pzdr

--
Grzegorz Patroń