Re: próba instalacji debiana kończy się błędem

Dnia pon, 26 paź 2009 o 16:50 GMT Rafal Czlonka <rafal.czlonka@googlemail.com> napisał/a:
> Andrzej Kosmala wrote:
>
> Zgodnie z tym co podales wczesniej:

> kernel znalazl maciez md2 i nie rozpoznal tablicy partycji, partman
> natomiast nie znalazl partycji, ktora wchodzila by w sklad tej maciezy.
> Zaczal skanowac wszystkie i utknal, gdyz nie mogl jej znalezc.
>
> Dlatego w odpowiedzi dostales: "masz wszystko napisane".
>
> Ktoras z ponizszych mogla wchodzic w skald w/w maciezy:

> Zgaduje, ze byla to /dev/sda1, gdyz jako jedyna nie ma odpowiednika, ale
> rownie dobrze mogla by byc to kazda z powyzszych, gdyz nie napisales
> jakiego RAID uzywasz. Ty juz wiesz najlepiej.
to zwykły mirror raid1
Przepraszam przecież / mam na hda2 i miałem w pisać 4,5GB ale mi się ręka
omsknęła.
> Jesli nie masz osobnych partycji dla /var i /usr i do tego
> dolozysz troche pakietow to moze byc za malo.
na partycji /dev/md2 mam na pewno /usr/local, /usr/share/doc większość /home
bo tak naprawdę jako /home montowana jest /dev/md1 a dopiero póżniej
część katalogów userów przeniesiona jest na /dev/md2 a wię chyba ten system
koniecznie wymaga reinstalacji.
> Moja rada: nie uzywaj automatu, tylko zrob wszystko recznie.
Czy rozumiesz przez to ręczne wybieranie partycji do instalacji systemu w
 instalatorze?
Jeśli tak, to napisałem na początku, że mogę poświęcić na razie tylko 1-2
partycje bo na wszystkich mam wiele cennych danych a więc konieczny jest
wybór ręczny. Niestety nie mogę wybrać nawet dwóch bo ......52%
Jeśli błąd powoduje matryca /dev/md2 czy można ją jakoś wykluczyć z pracy
instalatora?
Pozdrawiam,
Andrzej