Re: Linux From Scratch

Równie dobrze mógłbym zainstalować Debiana z płytki netinstall xd. Chciałbym zbudować cały system od podstaw, jednak nie widzę sensu w tych komplikacjach z podręcznika LFS. Czy mógłby mi ktoś podać listę programów które są niezbędne do działania Linuxa??? Bo przecież sam kernel i bootloader nie zadziała. Czy configi stworzą się automatycznie po instalacji kernela lub jakiegoś innego programu, czy muszę je stworzyć automatycznie??? Co do tych błędów, to mam FF3 z polskim słownikiem, który świetnie podkreśla wyrazy takie jak LFS, netinstall czy xd, jednak gorzej jest z wyłapywaniem błędów.