Linux From Scratch

Witam
Ostatnio zainteresowałem się projektem LFS. Po przeglądnięciu dokumentacji zauważyłem że najpierw powinno się zbudować pierwszy system, dopiero po którym można przystąpić do budowy systemu docelowego. Przystąpiłem do budowy tego pierwszego systemu do katalogu /tools i według instrukcji wywalałem już niepotrzebne źrudła, jednak jak puźniej zauważyłęm będę musiał pobrać ponownie niektóre z nich. Jest to trochę zagmatwane... Niemożna było by zbudować odrazu ostatecznego systemu??? Dlaczego buduje się te dwa systemy??? Załużmy że chciałbym z pod Debiana budować drugi system, pomijając podręcznik LFS, czy jest gdzieś jakaś lista pakietów które powinienem pobrać na drógą partycję, chrootować się na nią, a następnie skompilować i zainstalować je na niej??? Budował kiedyś ktoś z was Linuxa na drugiej partycji nie korzystając z podręcznika ani płyty LFS???

Aleksander Kurczyk