VMware Server w okienku:)

Witam
Przed chwilą wpadłem na pomysł aby stworzyć własną dystrybucję xd. Postanowiłem skorzystać z podręcznika i płytki LiveCD LFS. System zamieram postawić w wirtualnej maszynie. Ostatnio korzystałem z VirtualBoxa, jednak miałem z nim wiele problemów. Wcześniej korzystałem z darmowego VMware Server, jednak zmienił on interfejs z okienkowego na webowy, który nie za bardzo przypadł mi do gustu. Okienkowy interfejs pozostał w VMware Workstation, ale niestety Workstation jest płatny. Czy jest jakaś możliwość przywrócenia okienkowego interfejsu VMware Server???

Aleksander Kurczyk