Re: VIRTUALBOX

W dniu 6 października 2009 20:02 użytkownik bartek szurgot
<vempirelord-debian@wp.pl> napisał:
> moze wlasnie to "4" jest problemem? :) przez wiele lat bylem milosnikiem KDE
> a jak wyszla 4-ka przesiadlem sie na fluxboxa, wlasnie przez takie
> rodzynki...

Hehe , kazdy ma zupelnie inne doswiadczenia ;)

Ja uzywalem od zawsze kde , gdy juz w wersji 3.5cośtam zaczelo mnie
totalnie draznic ciagle kraszowanie sie aplikacji , wyszlo 4 ktore
bylo ladniejsze i stabilniejsze a teraz mam 4.2 - stabilniejsze od
calego drzewa 3.x , no a o wygladzie i funkcjonalnosci plasmy nie ma
co mowic.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz