Re: Dane osobowe na stronach

Przypuszczam ze mu sie cos pomylilo, albo wysylal po prostu do
wszystkich i poszlo tez na liste. Trzeba wykazac sie wyjątkowym
brakiem inteligencji zeby prosic o podobne rzeczy na liscie debiana
ktory dokleja disclaimer do kazdej wiadomosci. Nie pytam tez
oczywiscie o powod takiej akcji ze strony uzytkownika. Brak
odpowiedzalnosci lub cos w tym stylu.

pozdr.