Re: VIRTUALBOX

Ja kiedyś używałem KDE jak jeszcze była wersja 3.2, ale później przesiadłem się na GNOME. Niedawno zobaczyłem KDE4 na screenach i mi się bardzo spodobało, więc postanowiłem się przesiąść ale zanim odepnę wszystkim neta żeby zainstalować system chciałem je przetestować w wirtualnej maszynie. Jest jakaś opcja instalacji Squeeze za pomocą instalatora z płytki netinstall Lennego??? Mogę jakoś zmienić repo czy coś???