Re: VIRTUALBOX

Zainstalowałem VirtualBox Guest Additions i iksy już normalnie startuję. Mam teraz kolejny problem, tym razem z KDE, mianowicie po starcie wyświetla się kilka okienek, po chwili wyłączaają sie one, a ja zostaję z czasnym ekranem:( Czy macie jakieś pomysły??? Dodam że chodzi tutaj o KDE4.

W dniu 5 października 2009 18:52 użytkownik Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisał:
W dniu 5 października 2009 17:02 użytkownik Aleksander Kurczyk
<aleksander810@gmail.com> napisał:
> Niestety graficzny instalator również nie chce się uruchomić. Według porady
> Wojtka zainstalowałem Lennego, a następnie zrobiłem aktualizacje do Squeeze,
> jednak teraz nie mogę odpalić iksów. Podczas uruchamiania systemu wyświetla
> się napis informujący o uruchamianiu KDM, jednak żaden graficzny menadżer
> logowania się nie wyświetla. Po zalogowaniu w konsoli i próbie uruchomienia
> iksów wyświetla się kilka błędów.
>
> Błędy:
> (EE) Failed to load module „vboxvideo” (module does not exist, 0)
> (EE) No drivers available.
> [...]

No nie moze zaladowac modulu do grafiki do obslugi wirtualnej karty
graficznej. Mozesz uzyc vesa albo cos podobnego co nie daje
przyspieszenia sprzetowego.

Nie wiem jak na Vboxie ,ale na VMware chyba jest taka opcja zeby na
maszynie goscia doinstalowac brakujace moduly.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html