Re: VIRTUALBOX

Niestety graficzny instalator również nie chce się uruchomić. Według porady Wojtka zainstalowałem Lennego, a następnie zrobiłem aktualizacje do Squeeze, jednak teraz nie mogę odpalić iksów. Podczas uruchamiania systemu wyświetla się napis informujący o uruchamianiu KDM, jednak żaden graficzny menadżer logowania się nie wyświetla. Po zalogowaniu w konsoli i próbie uruchomienia iksów wyświetla się kilka błędów.

Błędy:
(EE) Failed to load module „vboxvideo” (module does not exist, 0)
(EE) No drivers available.
Fatal server error:
no screens found

Oczywiście próbowałem załadować ten moduł, ale ten moduł nie istnieje. Niestety nie ma go też w repo. Ma ktoś jakieś pomysły???