Re: VIRTUALBOX

Jak mam włączyć instalator w trybie single-user, w menu nie ma takiej opcji??? Zapomniałem napisać, że system wywala się już po zmianie rozdzielczości na 800x600 dla instalatora.

W dniu 3 października 2009 22:30 użytkownik Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisał:
W dniu 3 października 2009 22:27 użytkownik Aleksander Kurczyk
<aleksander810@gmail.com> napisał:
> Jak go uruchamiam to wyświetlają się dwa napisy, pierwszego nie jestem w
> stanie odczytać bo zaraz znika, a drugi podałem. Jest jakaś opcja dzięki
> której więcej napisów będzie się wyświetlać??? Co do tej aktualizacji, to
> trochę dużo czasu mi to zajmie:)

Moze sproboj w single user.

Druga opcja to przekaz do kernela noapic albo noacpi, moze to cos da.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html