Re: VIRTUALBOX

Jak go uruchamiam to wyświetlają się dwa napisy, pierwszego nie jestem w stanie odczytać bo zaraz znika, a drugi podałem. Jest jakaś opcja dzięki której więcej napisów będzie się wyświetlać??? Co do tej aktualizacji, to trochę dużo czasu mi to zajmie:)

W dniu 3 października 2009 22:17 użytkownik Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisał:
W dniu 3 października 2009 22:14 użytkownik Aleksander Kurczyk
<aleksander810@gmail.com> napisał:
> Witam
> Właśnie próbuję zainstalować Debiana Squeeze z płytki netinstall pod
> VirtualBoxem. Podczas uruchamiania maszyny wyświetla się napis
> "(process:xxx): INFO: kdb-mode: setting console mode to Unicode (UTF-8)", a
> następnie wszystko się zatrzymuje. Tak dzieje się tylko ze Squeeze, Lenny
> instaluje się normalnie. Ma ktoś jakiś pomysł??? Co może być tego
> przyczyną???

W ktorym miejscu dokladnie Ci sie zatrzymuje boot ? (przed initem czy po)

Proponuje install lenny'ego a potem upgrade do squeeze bo to pewnie
wina jadra. Po upgrade nbedziesz mial do wyboru dwa jadra w grubie,
odpalisz sobie squeeza (zwis) , potem odpalisz lenny'ego i przejrzysz
logi .

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz