Re: Problem z zawieszaniem serwera

W dniu 1 października 2009 11:36 użytkownik tower <towern@gmail.com> napisał:
> Witajcie
>
> Mam taki problem - od 4 dni systematycznie o 4.25AM zawiesza mi sie maszyna.
> W logach brak szczegółowego infa na temat problemu. Jedyny slad jaki serwer
> zrzuca to pare linijek w messages:

- podlacz sie xm console do tej wirtualki jesli dasz rade , i zobacz
co widać na ekranie (moze beda jakies oppsy, stack trejsy itd)
- jesli nie dasz rady sie podlaczyc to powiedz co siedzi w
/var/log/messages (bo tam powinny byc bardziej interesujace rzeczy)
- mozliwe ze polecenie screendump by pomoglo (wykonywane co 5 sekund
na przyklad i zrucajace do loga całą konsole)

czy na wirtualce xenowej masz zainstalowanego NFS-clienta czy serwer ?

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html