Re: KVM

> Ostatnio zainteresowałem się wirtualnymi maszynami KVM. Przeczytałem
> https://help.ubuntu.com/community/KVM i wykonałem kilka opisanych w tekście
> poleceń. Pierwsza komenda nic nie zwróciła, natomiast druga wyświetliła parę
> linijek powtażającego się tekstu. Doszłem do wniosku że mam 64-bitowy
> procesor nie wspierający KVM. . Czy to prawda???
> Mam notebooka Lenovo IBM ThinkPad R61i z procesorem Intel Centrino
> Duo 1.5GHz.

Jest to możliwe. Miłe google wypluło mi
http://www.intel.com/distributed/modules/sitelets/centrinoduo_spec.htm
na której obsługa wirtualizacji zaczyna się od 1.8GHz

> Czy mimo to mogę zainstalować KVM???

Zainstalować? Pewnie tak. Uruchomić? Nie. KVM wymaga wirtualizacji w
procesorze, nie ma parawirtualizacji.

Możesz spróbować z vmware albo (choć tu już nie pamiętam dobrze) virtualboksem