Re: KVM

Aleksander Kurczyk wrote:
> Witam
> Ostatnio zainteresowałem się wirtualnymi maszynami KVM. Przeczytałem
> https://help.ubuntu.com/community/KVM i wykonałem kilka opisanych w
> tekście poleceń. Pierwsza komenda nic nie zwróciła, natomiast druga
> wyświetliła parę linijek powtażającego się tekstu. Doszłem do wniosku że
> mam 64-bitowy procesor nie wspierający KVM. Czy to prawda??? Czy mimo to
> mogę zainstalować KVM??? Mam notebooka Lenovo IBM ThinkPad R61i z
> procesorem Intel Centrino Duo 1.5GHz.

Jeżeli chodzi Ci o komendę:

egrep '(vmx|svm)' /proc/cpuinfo

I ona nic nie zwraca, to tak - Twój procesor nie wspiera wirtualizacji.
KVM natomiast wymaga wsparcia procesora. Zostaje Ci jeno
parawirtualizacja. Na stronie, którą podałeś sugerują korzystania z
qemu, ja sugeruję lguesta i Xena.

PS jeżeli chcesz wiedzieć jakie procki Intela wspierają wirtualizację -
http://ark.intel.com/VTList.aspx

Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace" [KoRn]