KVM

Witam
Ostatnio zainteresowałem się wirtualnymi maszynami KVM. Przeczytałem https://help.ubuntu.com/community/KVM i wykonałem kilka opisanych w tekście poleceń. Pierwsza komenda nic nie zwróciła, natomiast druga wyświetliła parę linijek powtażającego się tekstu. Doszłem do wniosku że mam 64-bitowy procesor nie wspierający KVM. Czy to prawda??? Czy mimo to mogę zainstalować KVM??? Mam notebooka Lenovo IBM ThinkPad R61i z procesorem Intel Centrino Duo 1.5GHz.

Pozdrawiam
Aleksander Kurczyk