Re: LENNY NETINSTALL +++ Intel Corporation PRO/Wireless 3945ABG

Aleksander Kurczyk pisze:
> Witam
> Chcę zainstalować lennego (ew. squeeze) z płytki netinstall na
> notebooku Lenovo IBM ThinkPad R61i wyposażonym w kartę sieciową Intel
> Corporation PRO/Wireless 3945ABG. Instalator nie wykrywa tej
> sieciówki. Co mam zrobić??? Idzie w ogóle postawić system za
> pośrednictwem tej sieciówki??? Niewmam obecnie możliwości podłączenia
> komputera po kablu, bo musiał bym odłączyć AP (niestety niemam
> swircha) do którego jest podłączony jeszcze jeden notebook. Znalazłem
> na necie instrukcje instalacji sterowników do tej karty, ale żeby
> [...]
AFAIK do Intela 3945 potrzebny jest firmware, które nie jest na płycie
instalacyjnej (bo nie ma kodu źródłowego do niego), więc możesz go
zdobyć, wrzucić do /lib/firmware (np. przez jakiegoś pendriva) i
próbować ustawić połączenie ręcznie.

--
Cheers!
Andrzej Mendel