Re: Spamassassin + amavisd-new - brak oznaczania tematu i naglowkow

W dniu 8 września 2009 11:31 użytkownik Wojciech Firlej
<wfirlej@gmail.com> napisał:

> Czesc,
>
> podpowiedz:
> /etc/amavis/conf.d/05-domain_id

faktycznie cos jest na rzeczy... u mnie w tym konfigu jest:

chomp($mydomain = `head -n 1 /etc/mailname`);
@local_domains_acl = ( ".$mydomain" );

wygooglalem gdzie ktos mial podobny problem i uzyl wpisu:

@local_domains_maps = ( ["."] );

ten wpis bedzie oznaczal wszystkie dostepne domeny. Z tego co
wyczytalem nie jest to dobre rozwiazanie do uzycia na stale, jedynie
do testow.

Dodam ze mam skonfigurowanego postfixa z mysql i virtualne skrzynki

virtual_mailbox_domains = mysql:/etc/postfix/mysql_virtual_domains_maps.cf

czy wiec nie pownienem jakos uzyc tego wpisu zeby i amavis korzystal z
tego ? czy musze wpisywac recznie domeny ktore maja byc uzywane na
zasadzie:

@local_domains_maps = ( read_hash("/etc/local_domains") );

pozdrawiam
Marcin