Re: gnome+kdevelop: polskie literki

Marcin Kasperski wrote:

> Może masz nie wygenerowane albo krzywe locale (to pierwsze)?
>
> Sposób poprawienia zależny od dystrybucji.

A co to jest krzywe locale?

Mam Debian lenny (5.0.2) na i386. Wczoraj instalowałem.

A w ogóle to zainstalowałem sobie chyba wszystkie możliwe pakiety z
"fonts" w nazwie które były free, i mam mnóstwo jakiś badziewnych
czcionek i bardzo mało takich zupełnie podstawowych.

> Bo LANG informuje biblioteki jak ma być interpretowany input i robiony
> output. Czy piszesz po polsku, rosyjsku czy może grecku.

Że input to jeszcze bym zrozumiał. Tyle tylko że z inputem nie ma problemów.

A że output to nie rozumiem. Przecież znak Unicode to znak Unicode ---
prawidłowy sposób jego wyświetlania nie zależy od locale.

STF

http://eisenbits.homelinux.net/~stf/