gnome+kdevelop: polskie literki

Hej

Mam dziwny problem w KDevelop pod GNOME (Debian lenny). Otóż nie
wyświetlają mi się polskie literki. W innych aplikacjach jest OK.

Przykładowo dla czcionek "Monospace" i "Bitstream Vera Sans Mono" widzę
polskie literki w GNOME Main Menu -> System -> Preferences -> Apperance
-> Fonts, ale w KDevelop już nie.

Wklepać polskie literki mogę. Widzę wtedy "ćółĆÓŁ" a reszta to krzaczki,
ale gdy otworzę ten sam plik w KDevelop pod Fedorą (też GNOME) to jest OK.

Jakieś pomysły?

Język mam ustawiony na angielski, a klawiaturę na "polish/default".

STF

http://eisenbits.homelinux.net/~stf/