Re: Jak dezaktywowac USB ?.

opcjia "eject" była jedna z pierwszych moich prób ( również później znalazłem ją na jakimś forum ) niestety nie działa. Idealnie sprawuje się zmajstrowany przezemnie kable USB, jednak jako czlowieka z zacięciem lekko "teoretycznym";), interesuje mnie rozwiazenie czysto programowe, i zastanawiam się czy linux daje takie mozliwosci ( jak juz wspomniałem mozna zaingerować bezposrednio w moduł obsługi portu USB, ale na to potrzeba wiecej czasu )