Fw: Re: Jak dezaktywowac USB ?.

 Kamera albo odtwarzacz MP3, ale to
 jest bez znaczenia. System jak tylko ma możliwość
 sprawdza port usb, tzn. wysyła zapytanie o urzadzenie (  mozna to sprawdzic
 np. lsusb ), taki sygnał, cały czas powtarzany, jest
 interpretowany przez urzadzenie, zgodnie z prawdą, jako
 podłączenie do komputera ( chociaz sam nośnik MP3 nie
 musi byc zamontowany), i przechodzi w stan oczekiwania na
 wyniane danych. W tym "stanie" nie mozna np. odtwazac
 muzyki, mozna tylko ogladać ekran informujacy o wymianie
 danych.
 Chodzi mi o to aby do urzadzenia, oprócz zasilanie nie
 docierały inne desygnały, tzn. aby był zasilany z
 komputera a ja mogłbym go uzywac jakby działał na
 baterii, bez ingerencji w sterowniki USB ( probowalem kilku
 sposobów np. wyłaczyć to experymentujac z plikami
 /sys/bus/usb/... , ale bez resultatu ).
 Dopuki nie załaduje się jądro i nie zapyta co ma na
 końcu USB, urzedzenie działa w sposób na jakim mi
 zależy.

Lukasz