postfix + virtualne domeny + mailman

Witam

Mam postfixa skonfigurowanego z wirtualnymi domenami, wszystko jest ok, ale podczas integrowania z tym mailmana mam problem.
Robię coś na kształt http://freemars.org/howto/mailman.html

Problem jest w tym małym pliczku /etc/postfix/transport:
example.com     mailman:

Jak tak wpiszę to mailman działa ale konta wirtualnych użytkowników stają się "user unknown" bo "relay=mailman" (z logów)
jak zmienię w /etc/postfix/transport na:
lista@example.com     mailman:

to rzeczywiście używa "relay=mailman" tylko wtedy gdy ta wiadomości jest do listy. Jak wyśle na konto w domenie rzeczywistej serwera to e-mail dotrze ale do domeny wirtualnej już nie.
Próbowałem czegoś w stylu
virtual.com     virtual:

ale nic nie pomaga.
Przy wysyłaniu dostaje zwrotkę:

"The mail server could not deliver mail to admin@virtual.com.  The account or domain may not exist, they may be blacklisted, or missing the proper dns entries."

Jak to rozwiązać przez te transportowanie?

Pozdrawiam
Grzegorz Kuczyński