Jak dezaktywowac USB ?.

Witam.

Mam urzadzenie ktore pobiera zasilanie z portu USB. Po podłączeniu do diałającego systemu momentalnie wykrywa go i przechodzi do trybu transmisji. Zalezy mi natym, abym mogł pracować na urządzeniu będącym podłączonym do zasilania USB. Tuz po starcie komputera, urzadzenie jest w takim trybie, tzn. jest zasilany z komputera a ja mam dostęp do jego funkcji, z tego co się zorientowałem przechodzi w tryb wymiany danych w momencie program inicjujący uruchamia udev. Czy istnieje jakaś mozliwość dezaktywacji USB ?