Re: konfiguracja postfixa pod "mailing"

W dniu 14 sierpnia 2009 08:03 użytkownik Marcin Bieniaszewski
<studiowena@gmail.com> napisał:
> http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/mail/postmaster/errors/421-ts01.html
>
> lub odpowiedz innego serwera:
>
> said: 452 4.5.2 Przekroczony limit ilosci wyslanych maili / Too many
> mails in one go!
>
> Czyli chodzi o to aby postfix nie slal na raz tyle maili aby serwery
> nie "krzyczaly". Nie wiem jak duze serwisy reaguja na tego typu
> wysylki (zgoda na wysylanie na forum jest) ale nie chcialbym aby ip
> serwera zostalo zblokowane przez wp czy onet, wtedy serwer poczty
> przestanie byc uzyteczny a do tego dopuscic nie moge.

Masz tylko dwie opcje ktore powiiny ci pomoc :

* uzycie kluczy domenowych w postfixie (yahoo akceptuje znacznie
wiecej trafficu od ludzi ktorzy uzywaja dkimsigningu)

* ustawienie rate'ów na np 1mejl per destination

http://www.postfix.org/rate.html

To powinno zalatwic sprawe. Do domainkeysów polecam dkimproxy .

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html