Re: jak to zrobić

Zwykły speedtouch zadziała na 99%, ale musi mieć taki sam annex, jak pętla lokalna Netii. Co do modemu, to pewnie dostałeś jakąś płytkę. Odpal ją pod Winodwsem i przeprowadź konfiguracje, powinieneś mieć możliwość wyboru trybu pracy, router z natem, albo bridge. Jeśli niemasz Windowsa, to spróbuj wejść na adres barmy, może zrobili jakąś konfigurajcę via web. Napisz czy zadziałało.