Re: debian sarge update mysql z 4.0.2 do 4.1

Proponuję zamienić w /etc/apt/sources.list, wszystkie sarge na lenny, a następnie puścić aktualizację. Żeby uniknąć problemów, można na początek wpisać etch, a później lenny.
P.S. Nigdy nie pracowałem na sarge, więc niewiem jak się zachowa, ale robiłem aktualizacje etch do lennego (apache+php+mysql) i poszło bez problemów.

W dniu 10 sierpnia 2009 21:17 użytkownik Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisał:
W dniu 10 sierpnia 2009 21:06 użytkownik Paweł Bogaczewicz
<bogaczew@gmail.com> napisał:
> Witam
>
> mam potrzebę upgradu mysql do wersji 4.1 . problem jest taki że na serwerze
> jest debian sarge, a aplikacja na nim jest dosyć ważna. nie mogę pozwolić
> sobie na eksperymenty, to musi pójść za pierwszym razem.  czy warto
> przeczytać (i zastosować) coś oprócz
> http://dev.mysql.com/doc/refman/4.1/en/upgrading-from-previous-series.html ?
> ktoś wykonywał taki upgrade i może się podzielić wrażeniami?

to bylo tyle lat temu .....
;)

opcja jest prosta - zrob backup, upgradnij , jak cos bedzie nie tak to wrocisz.

upewnij sie TYLKO ze silnik ktorego uzywa baza danych (pewnie masz
wersje 3.x) istnieje jeszcze w 4 bo pamietam ze cos tam zobsoletowali.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html