debian sarge update mysql z 4.0.2 do 4.1

Witam

mam potrzebę upgradu mysql do wersji 4.1 . problem jest taki że na serwerze jest debian sarge, a aplikacja na nim jest dosyć ważna. nie mogę pozwolić sobie na eksperymenty, to musi pójść za pierwszym razem.  czy warto przeczytać (i zastosować) coś oprócz http://dev.mysql.com/doc/refman/4.1/en/upgrading-from-previous-series.html ? ktoś wykonywał taki upgrade i może się podzielić wrażeniami?

--
Paweł Bogaczewicz
http://www.auditmypc.com/freescan/antispam.html | http://aros.sourceforge.net/