Re: Jaki laptop ?

On Fri, Aug 07, 2009 at 11:12:46PM +0200, Tomasz Suchodolski wrote:
> Oczywiście używany ? Matryca 1920x1200 to masakra :)
Tu cie zaskocze, nowy. (made in Ireland), musialem wymienic klawiature na
bardziej przyjazna, gwarancja tego nie obejmowala (kosz ok 170zl).

Jesli chodzi o matryce, odkad pracuje na tej rozdzialce innej sobie nie
wyobrazam. To naprawde kwestja przyzwyczajenia.
> Dla mnie optymalna to 1680x1050.
zwieksz wymagania, a zapewniam cie ze nie pozalujesz
> Nie szkoda było pieniędzy na Vistę skoro i tak  używasz Debiana ?

Za noteboka placila firmma gdzie pracuje, a na dobry sprzet pieniedzy nie szkoda.
Siedze rzeczywiscie na debianie, ale Vista sie przydaje (a raczej XP
po downgrade), mam XP w wersji bootowanej z zewnetrznego dysku usb, a przydaje
sie do testow rozwiazan, przed wprowadzeniem do srodowiska produkcyjnego
(wszystkie stacje klienckie mam na XP) lub czasami jako konsola do gier ;-).

Powiem jeszcze ze Debian wspolpracuja z tym lapkiem w 100% i wzasadzie od strzalu.
Wszystko smiga, wlacznie z czytnikim lini papilarnych.
Kumpel, pracujacy stolik obok kupowal precision m60, 2,5 lata temu w
wypasionej wersji jak na tamte czasy i placil ponad 10000zl, takze 4500 zl
nie wydaje mi sie jakas wygorowana cena. Zreszta mysle ze m4400 w porownywalnej
konfiguracji bedzie kosztowal ok 8000zl.

Jest to moj 3 laptop, i dell po hp i lenovo zdecydowanie najlepiej przypadl
mi do gustu.
Z tym ze mowie tutaj o serii precision, bo mam rowniez do czynienia
z laptopami latitude i jest to moim zdaniem zdecydowanie inna polka, zarowno
cenowa jak i jakosciowa.
--
Grzegorz Kolorz 'kAjKo'