Re: Dokumenty RFC

W dniu 7 sierpnia 2009 21:17 użytkownik Aleksander Kurczyk
<pingxd@gmail.com> napisał:
> Witam
> Szukam dokumentów RFC, jednak nie umiem ich znaleźć. Gdy wpiszę w
> wyszukiwarkę dokumentów RFC np. Ethernet, to żaden dokument który się
> wyświetli nie zawiera w nazwie Ethernet, ani nawet niema nic z nim
> wspólnego. Mógłby mi ktoś podać numery dokumentów RFC dotyczących:
> Ethernetu, Token Ringa, FDDI, IPv4, IPv6, TCP, UDP, DHCP, DNS POP3, SMTP,
> IMAP, HTTP, RIPv1, RIPv2, IGRP, OSPF, IIS-IS, BGP...

use google luke:

dla tcp wpisałem w gogle : rfc + tcp (pierwszy link)
dla imap np : rfc + imap (pierwszy link)
z kolei (niespodzianka ! ) dla bgp + rfc również pierwszy link.

z RFC wiele sie nie nauczysz ,ale warto poczytac to i owo ;)

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html