Re: Systemy Unix?

Marcin Owsiany <porridge@owsiany.pl> wrote on 2009-08-05 09:51:26:

> FreeBSD i bedziesz

> Należał i należy. Ale kolega napisał "przejęciu Suna" - nie "przejęciu
> _przez_ Suna".

Swego czasu Sun przejął Interactiv Unix - taki dziś już prehistoryczny produkt (pierwszy Unix na którym pracowałem, mam gdzieś jeszcze instalki na FD5,25). Posłużył mu on do budowy Solarisa na i386, pierwotnie Solaris nie działał na PC-tach. Ale to chyba temat na listę dla archologów:)

Tomek Frydryk