Re: Systemy Unix?

W dniu 5 sierpnia 2009 21:22 użytkownik Wojciech Giel <wojtekgiel@gmail.com> napisał:
On Wednesday 05 August 2009 18:59:56 you wrote:
> Dzięki za info. Czy dokumentacja od Solaris 10 (na pierwszy rzut oka
> rozległa i obejmująca wiele tematów) może być użytkowana w przypadku
> OpenSolaris? Tzn. czy w trakcie używania i nauki OpenSolaris ta
> dokumentacja może być przydatna i ewentualnie w jakim stopniu?

Ja bym jednak polecał patrzec w tego solarisa  ze wzgledów ekonomicznych ;)

Opensolaris to nic innego jak jadro linuxa + programy gnu (zaciagniete w postaci obrandowania przez ubuntu stormOS/Nextena lub w inny sposob) . Chyba ze chcesz uczyc sie dla wlasnej przyjemnosci to wtedy juz co Ci sie tlyko podoba..

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html