Re: Problem z X-ami

On Wed, 5 Aug 2009 08:59:38 +0100
Marcin Owsiany <porridge@debian.org> wrote:

> Prawdopodobnie chodzi o DNS.
> Co masz w /etc/hosts i /etc/hostname?
/etc/hosts
127.0.0.1       localhost laptop.local www.laptop.local mnm.laptop.local

/etc/hostname
laptop

> Lokalne aplikacje powinny raczej korzystać z gniazda rodziny UNIX, a nie
> TCP/IP, więc to raczej nie jest kwestia X serwera.

no tylko gdzie szukać przyczyny jak przejdę do konsoli (np Ctrl + Alt + F1) wszystko jest ok (tam oczywiście nie uruchamiam programów graficznych :) )
jak wyłączę interfejs sieciowy też wszystko śmiga (włącznie z programami graficznymi)